Blogissa on ollut nyt hiljaisempaa, mutta kulisseissa on täysi tohina päällä... Täällä nimittäin valmistaudutaan kaiken muun (askartelujen, kakkuilun, koulun ja lukemaan opettelun, eskarin, jäkiksen jne. jne. ) ohessa jo jouluun! Ukkokulta kyllä vähän pyöritteli päätään nähdessään touhuni, mutta en ole tullut hulluksi enkä edes seonnut Nauru Ja sitä paitsi, mitä olen korttiblogeja katsellut, on niissä tehty tälle vuodelle joulukortteja jo heinäkuussa. Olen siis itse asiassa myöhässä Silmänisku Korttien lisäksi olen tehnyt jo pieniä joulumuistamisia, mutta ne bloggaan vasta joulun alla kunhan saajat ovat aukaisseet pakettinsa.

Joulukortteihin minulla oli aivan erilainen idea ja yhden prototyypin jo teinkin, mutta nyt noita korttiblogeja selailtuani tuli aivan uusi inspis ja tilasin jouluisia skräppipapereita. Niistä olen nyt värkkäillyt jo muutamia versioita, tässä vain yksi esimauksi (muut jätän salaisuudeksi ettei saajat näe niitä ennen aikojaan):

1316327140_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Pohjakartogin päällä paria erilaista paperia, reunassa pitsinauha ja keskellä kuusi, jonka alle laitoin 3d-tarrapalat (eli kuusi on vähän kohollaan pohjasta). Teksti leimasimella.

Olisi ihana kokeilla leimaamistakin ihan kunnolla ja sillä saisikin tosi ihania juttuja aikaan, mutta hitsit ne leimatkin on kalliita eikä yhtä samaa leimasinta nyt viitti montaa joulua peräkkäin käyttää. Tähän korttiin leimasin tuon tekstin leimasimella, jonka olen joskus aikaa sitten ostanut ja se on jäänyt käyttämättä. Itse asiassa askartelukirppikseltä tilasin muutaman uuden leimasimen, nyt vain sitten pitäisi ostaa vielä hyvät värit leimakuvien värittämiseen... Sitten ois mukava lisäillä kortteihin kaiken maailman hileet, lumihankiefektit, eyeletit (vai mikä niiden nimi nyt olikaan) sun muut. Eli kallista on tämä kortteilukin jos sille tielle lähtee!