Siskon poika täyttää ensi kuun alussa kokonaisen vuoden. Yhtenä unettomana yönä, kauan aikaa sitten, sain ajatuksen Mikki Hiiri-koristeesta synttäkakun päälle, koska jos mikään muu ei Hiskiä rauhoita, niin ainakin Mikki Hiiren kerhotalo! Pojalla silmät hehkuu ja jammaa niinkuin nyt taaperot vain osaa kun musiikki alkaa kuulumaan. Koristeen tekoa olen siis lykännyt ja lykännyt ja lykännyt, aina on ollut "jotain muuta". Itse asiassa vieläkin rohkeus petti Nolostunut sillä alunperin ajattelin sellaista Mikki Hiiri-hahmoa, siis sellaista omilla jaloillaan seisovaa nukkea. Mutta jospa tämä sopii siskolleni, ainakin ite oon tähän tosi tyytyväinen huomioon ottaen mun muotoilijan lahjat...! (ja oon yllättynyt kuinka kivuttomasti tää valmistu).

1255522466_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1255522503_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Siskoni saa sitten päättää mitä noista teksteistä käyttää, jos käyttää mitään. (minä en siis tee itse kakkua, vaan se jää siskolleni kunhan synttäreitä  juhlivat siellä 400 km:n päässä).

Ai joo, lisäys: Mikin mustat osat on valmista mustaa sokerimassaa, muut osat sokerimassa-marsipaaniseosta jossa noin puolet kumpaakin ainesta.

Onnea Hiski-hipsukalle jo etukäteen!