Suklaatia- blogista sain nyt tälläisen tunnustuksen, KIITOS tästä!

blogger.jpg

Toimi seuraavien ohjeitten mukaisesti:

Kopioi kuva ja liitä blogiisi , sitten

1. Laita linkki keneltä sait tunnustuksen

2. Kerro seitsemän asiaa itsestäsi, mitä muut eivät vielä tiedä

3. Anna tunnustus seitsemälle

4. Linkitä nämä blogissasi

5. Kerro näille seitsemälle tunnustuksesta Seitsemän tunnustusta...

Nämä "paljastukset" kerron myöhemmin, ok? Nyt meillä tenavat sairastaa ihan urakalla, viime yönäkin tulin kotiin nuorimmaisen kanssa puoli kahdelta kun jouduttiin käymään yliopisto-sairalaassa tuolla kauempana. Väsy siis painaa...

Lisätääs nyt ne hurrrrjat paljastukset Silmänisku Eteenpäin jakamisen jätän taas väliin, en halua sillä mitenkään vähätellä tunnustuksen antajaa, mutta en osaa ruveta erittelemään toinen toistaan mahtavimmista blogeista yhtään yksittäistä blogia.

1. Mulla ei ole koskaan ollut oikein kunnon lempinimeä ja nuorempana asia harmitti kovasti, eihän tuosta mun nimestä oikein saa mitään järkevää aikaiseksi.

2. Mun käsivarret on ihan kummalliset - kun ojennan ne kämmenet ylöspäin suoriksi eteen, ei tulos ole ollenkaan suora vaan enemmänkin tällainen >< . No, eipä tuo ole haitannut menoa.

3. Olen aina tykännyt lapsista ja nuorena tyttönä haaveilin suurperheestä, siis ihan oikeasta suurperheestä. Nyt, kun karu totuus on paljastunut, saa nämä kolme mussukkaa riittää Nauru    

vaikka kai tämäkin määrä nykymittapuun mukaan on jo paljon, ainakin kätilö synnärillä kotiutuskeskustelussa tän nuorimmaisen aikaan painotti omaa jaksamistani "nyt kun sinulla on näin iso perhe".

4. Lempparivärini ovat pastillisia, etenkin vaaleanpunainen on mun juttu.

5. En ole oikeasti niin blondi miltä hiukseni näyttävät - Siis OIKEASTI! Silmänisku

6. Paljastetaan nyt sitten yks nolo kämmi ruoanlaittopuolelta... Olin ala-asteikäinen ja äiti oli kiireinen ja pyys mua laittamaan ruokaa. Vähän vastustelin koska en ollut vielä yksin tehnyt mitään lihajuttuja. Äiti vaan rohkaisi, että kyllä se siitä ja lykkäs lihapullaohjeen nenän eteen. Minä sitten taikinaa tekemään... Lisäilin mausteita ohjetta lukien ja sitten juoksin äitille sanomaan, että mitäs nyt kun maustepippuria ei ole tarpeeksi, olen lisännyt vasta 1 dl ja pitäis olla kaks... Äiti VÄHÄN suu pyöreenä, että mitä hel.... NO kun ohjeessa sanotaan, minä puolustautumaan. Ohjeessa sanottiin oikeesti, että kaks teelusikallista, mutta vesipisara oli liottanut musteen siitä kohtaa suttuseksi ja enhän minä tajunnut asiaa vähäisellä kokemuksellani. Siitä jauhelihasta lantrattiin sitten kastiketta koko viikon tarpeiksi Nauru

7. Tämän vuoden joulun suunnitteluni on jo alkanut. Onhan jo kohta marraskuu, joo, mutta kun se on alkanut jo jokunen aika sitten...